Vásárlással, webáruházzal kapcsolatos kérdések
Mit jelent a webáruházban feltüntetett készlet?
Kell-e regisztrálnom a rendeléshez?
Meg kell-e adnom az adószámot a regisztrációhoz?
A fotókon látható fényforrás a lámpához tartozik-e?
Van-e minden termék raktáron, ami a webáruházban megtalálható?
Mi történik a rendelés leadása után?
Mit ellenőrizzek az áru átvételekor?
► Mit jelent a webáruházban feltüntetett készlet?
A "Központi raktárkészlet" a pásztói központi raktárunk készletét mutatja. Innen pár nap alatt szállítjuk be az árut az üzletbe, megrendelés esetén.
A bolti készlet az üzlet készletét mutatja, mely azonnal elvihető.
A webáruház készlete nem frissül azonnal. Napi 3-szori frissítés van beállítva.
► Kell-e regisztrálnom a rendeléshez?
A webáruházban böngészni és rendelést leadni regisztrációval és anélkül is tud. A regisztrációval Ön elfogadja adatkezelési tájékoztatónkat. Regisztrálni illetve belépni a böngészési/vásárlási folyamat bármely részében tud, anélkül hogy a kosárba tett termékek törlődnének.
Regisztrációval a későbbiekben bármikor megtekintheti korábbi rendeléseit, illetve újabb vásárláskor nem kell rögzítenie adatait, ezáltal kevesebb lépésben, gyorsabban megvásárolhatja a kiválasztott terméket.
Regisztrációhoz csak azokat az adatokat kérjük, amelyeket a vásárláshoz is meg kell adnia. A regisztrációkor megadott adatokat bármikor módosíthatja.
► Meg kell-e adnom az adószámot a regisztrációhoz?
Adószámot csak akkor kell megadnia, ha jogi személyként vásárol (tehát cég, vállalkozás, stb. nevére kéri a számlát).
► A fotókon látható fényforrás a lámpához tartozik-e?
A lámpák egy részét fényforrással szállítjuk, más részét fényforrás nélkül. A lámpákat fényforrással fotóztuk - akkor is, ha anélkül szállítjuk-, hogy valósághű képet mutasson. A termékek adatlapján tüntetjük fel, hogy a fényforrás tartozék-e vagy sem. Fényforrásainkat megtalálja a Fényforrás kategóriában.
► Van-e minden termék raktáron, ami a webáruházban megtalálható?
Webáruházunkban az EGLO aktuális kollekcióját mutatjuk be (kivéve az Outlet kategóriában található termékeket, mert azok gyártása megszűnt). Aktuális termékek esetében is előfordulhat, hogy raktárhiány keletkezik, de mivel azok gyártása folyamatos, a készletet feltöltjük. A nem raktáron lévő termékeket is megrendelheti, megrendelés esetén ezeknek lehetséges szállítási idejéről telefonon/e-mailben értesítjük. Előzetesen is érdeklődhet a várható szállításról a megadott elérhetőségeken.
A megrendelt árut át tudja venni személyesen valamelyik üzletünkben (Dunakeszin a Fő út 143/a alatt, Budapesten a XIV. kerületben a Fogarasi út 17/a alatt, és Budaörsön a Baross u. 85-ben /bejárat a Sport u. 1. felől/), vagy kérhet házhoz szállítást. Üzleteink elérhetőségét és nyitvatartását itt találja: https://www.eglolampaboltok.hu/eglo-bemutatoterem-es-lampaszalon
Az áru átvételekor készpénzben vagy bankkártyával tud fizetni, valamint előre utalással.
► Mi történik a rendelés leadása után?
A rendelés véglegesítése után (Pénztár oldalon a Megrendelem gomb megnyomása esetén) rendszerünk egy automatikus üzenetet küld Önnek a rendelés adataival. Ez az üzenet nem tekinthető visszaigazolásnak. A szerződés akkor jön létre, amikor rendelését visszaigazoljuk.
Rendelését munkaidőben dolgozzuk fel.
Telefonon vagy e-mailben értesítjük Önt, amikor a termék átvehető.
A termék átvétele után 1-2 héttel webshopunkból e-mail üzenetet küldünk Önnek, melyben kérjük, hogy mondjon véleményt a termékről és a szolgáltatásról, mellyel a többi vásárlót is segíti a döntésben. (A vélemény megírása természetesen nem kötelező.)
► Mit ellenőrizzek az áru átvételekor?
Az üzletben történő átvétel esetén az eladó kibontja, megmutatja Önnek a lámpát.
► Hol tudok pótbúrát vásárolni?
Ha eltört a lámpájának a búrája, akkor írja meg a lámpa cikkszámát a webshopban megadott elérhetőségre. Megnézzük, hogy kapható-e a szükséges búra (a legtöbb lámpához igen), megírjuk Önnek a búra árát, és ha szeretné, akkor e-mailen megrendelheti azt. Amikor a központi raktárunkból beérkezik az üzletbe a búra, értesítjük Önt, és átvételkor fizethet.